Trudne początki

Witam kochani, dziś jest pierwszy dzień mojego bloga :)
Jak wiadomo początki są trudne ale myślę że z Wami dam radę :)

Prędzej czytałam kilka innych blogów, obserwowałam aż pewnego dnia pomyślałam czy ja też mogę prowadzić bloga? o czym mogła bym pisać ? I tak to się zaczęło, mała myśl, pomysł i jest Blog Z życia dużej rodziny, gdzie będę dzielić się z Wami moimi przeżyciami, przemyśleniami, będą też konkursy i recenzje produktów :)

To tyle o początku, teraz opowiem Wam trochę o sobię mam na imię Asia jestem mamą 3 wspaniałych dzieci. Mam 2 córki w wieku 7 i 4 lat oraz syna 10 miesięcy :)

Znajdziecie mnie również na Facebooku pod adresem ,,Z życia dużej rodziny"
https://www.facebook.com/Z-%C5%BCycia-du%C5%BCej-rodziny-166582003926211/

Zapraszam do Obserwowania bloga oraz polubienia nas na Facebooku :)

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Super, że zawitałaś do grona blogerów :)
    Życzę powodzenia :)
    Rzeczywiście masz o czym pisać, przy 3 szkrabów - jest o czym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy :) U nas również trójeczka, tylko 2 chłopców i jedna dziewczynka najmłodsza :) Życzymy powodzenia na drodze blogowej i zapraszamy do nas na blog oraz fanpage :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Melulu Baby Polska

Dzień Babci i Dziadka co kupić ? :)

Kolejna edycja Blogosfery :)